Ihanat ja suloiset D-pennut syntyivät 1.6.2011 ! Emo ja pennut voivat hyvin
... Laitan kuvia huomena tai nyt illalla ... Pentujen kanssa on aina omat touhunsa ja on nuo muutkin koiruudet tuossa,niin ajankäyttö on kyllä aikas taitolaji tällä hetkellä
...
sunnuntai, 5. kesäkuu 2011

Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.